TrosTok!

Nisse kom hem för en timme sen efter en galet lång arbetsdag. Just nu är jag riktigt trött men jag slänger ihop ett snabbis inlägg. Ny dag i morgon och förhoppningsvis en lite piggare Emelie, då väntas bilder från julafton och även lite recept på godsaker som jag gjorde till jul. Trots den långa dagen utan pappa har jag och barnen lyckats fördriva tiden. Vi började med frukost och lite shopping på Ikea. Där var lugnare än vad jag hade förväntat mig och Engla fick till och med plats på deras lekland, där hon kom ifrån med en miljon teckningar. Ni som har barn i den åldern känner säkert till problemet med teckningar. Denna eviga kamp man har med sitt samvete för att man kastar. Jag sparar dem finaste och dem som man faktiskt ser vad det föreställer. Förlåt, men vi har inte plats för tvåhundra papper med ett blått streck (oj, jag menade en hund) på varje. Engla ritar jättefint och har verkligen konsentration till det men efter ett tag tröttnar även hon....




Bus på Ikea, även lillsyrran hänger med nu.


Tillbaka till dagen.....
Sen kom mamma, Stina och Emilio på middag. Det blev något så enkelt som fläskpannkaka men ack så gott (tyckte iaf dem andra eftersom jag fortfarande inte kan smaka något.) Bitter! Sen blev det troskalas. Ni förstår att Lheas största intresse är kläder och hon river gärna ut saker från garderoben. Idag hittade hon in bland underkläderna.



Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Han ska lämna allt han inte vill ha när han flyttar. Vad det blir ska bli spännande att se. Vet dockk att jag får en underbar seketär och 2 skänkar som är väldigt gamla. I´m in heaven hihi



Hur har Ni det. Fortfarande mätt från all julmat?? hihi

2010-12-28 @ 09:04:13
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0