Bebismode!

Nisse har tagit tjejerna till stan. Det ska handlas godis tills ikväll, alvedon, lite till middagen och strumpbyxor till Lhea. Ni förstår att det har skapats ett nytt bebismode som har blivit en ny favorit hos mig. Jag såg Wilda, Uniques söta dotter ha det på sig och efter det är jag fast=).
Vi får väl se hur det går med strumpbyxshoppningen. Känner jag Nisse rätt så "glömde" han dem, eller så var där "för" mycket folk. ♥

Själv har jag bäddat ner mig i sängen med datorn och tidningar, men frågan är nog om jag inte ska ta och sova lite nu när jag väl har chansen? Jag har lite press på mig att friskna till eftersom Nisse åker bort på kurs hela nästa vecka.
Jag har väl lite blandade känslor inför hans resa. Det är första gången som jag ska vara själv så länge med båda barnen, det ska lekas, lagas mat, nattas och mycket mer. Känner man sig då inte riktigt bra heller.
Sen och andra sidan ska det bli så skönt att få sakna varandra, det behöver man verkligen få göra. Jag ser även fram emot lite ensamtid, när barnen sover om kvällarna kan jag njuta av tystnaden, läsa eller varför inte titta på en riktig tjejfilm?

Trevlig helg!


Visst är det nya modet gulligt, bodyn över strumpbyxorna?
Jag tänkte även inhandla lite söta strumpor som man kan ha till.

Haha, Lhea är fortfarande lite tveksam mot sin storasyster som
hela tiden ska dra och pussa på henne. ♥

Kommentarer
Postat av: unique

Ja, visst är det bara för sött? Jag köpte skitsöta på lindex. Lägger upp bild imorgon



Jag trivs på Sats. Instruktörerna är något för hurtiga, men klasserna är bra. Sen har jag 300 meter till gymmet. Riktigt nice

2010-02-05 @ 21:03:41
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0