Efter regn kommer solsken!

(Men man ska inte ropa hej.....)

Lhea är fortfarnade sjuk, doktorn trode dock att hon var på bättringsväg. Jag fick något mot hennes hosta eftersom hon hostar upp all dyrbar mjölk ur hennes lilla mage.
Trots ett par hemska dagar och trots att Nisse kom iväg till sin kurs idag (han ska vara borta hela veckan) är faktiskt mitt humör så bra som det kan bli.
Och allt detta tack vare alla fina människor jag har runt mig. Mormor och Farfar hjälper till med hämtning och lämning till och från dagis, min underbara bvc sköterska som jag har så stort förtroende för och som alltid hjälper mig att se lite lättare på saker och ting.

Idag ska vi mysa till det här hemma. Vi ska ha tjejkväll som Engla  säger. Mormor ska sova här med oss inatt och även spendera hela morgondagen här. Vi ska laga mat, pyssla, äta semlor, busa och bara njuta av varandra.  På kvällen när barnen sover ska jag och mamma göra te och krypa upp i soffan och prata om allt mellan himmel och jord. Jag är så glad över min relation till mamma och jag bara älskar att umgås med henne.




Kommentarer
Postat av: Crumparen

Så fina bilder älskling. Älskar dig, vi ses på fredag. Puss

2010-02-10 @ 13:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0