En bortkommen flodhäst!

Förra veckan tog jag tag i saken och for iväg till gymmet. Köpte mig ett träningskort och bokade en tid med personligt tränare, men dock bara för en gång just för att få lite hjälp, det var ju som sagt ett bra tag sen jag tränade. Sen var det ju inte länge sen jag blev förlöst så det kändes skönt att ha lite vägledning. Man ska ju faktiskt ta det lugnt med kroppen efter en sådan mörbultning av kroppen.

Väl på gymmet gick det ju lite sämre än vad jag hade tänkt mig, jag hade noll koll. Cyklade i fem minuter och var spräng röd i huvudet. Sen körde Daniel (PT) med mig så att jag knappt fick luft. Haha, jag tror säkert att han tog det jättelungt, det är nog bara jag som är svagast i världen just nu.
Men så effektivt det är att träna sidan om någon som pushar en, drömmen hade ju varit att träna med PT var gång.
Nu är tanken att jag ska masa mig ner till gymmet minst två dagar i veckan.

Väl hemma
känner jag mig piggare och bättre än någonsin. Nu jäklar ska det bli ordning på torpet!



Kommentarer
Postat av: unique

Nu gjorde du mig duktigt avundsjuk. Vill oxå börja träna. Har ju fryst mitt träningskort. Känner dock att det inte är värt 500 spänn i månaden när jag bara kan träna 1 eller 2 gånger i veckan. Jon jobbar så dumma tider. Väntar nog tills Wida är 3 månader. Då passar SATS henne =)

Vem passar dina barn?

2010-02-02 @ 18:02:18
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0