En dag i mitt störada huvud!

Ni anar inte vad glad jag är att det är fredag idag. Visst ser man alltid fram emot helgen men det är något extra med helger när man är mammaledig. Annars är det lätt att var dag lika bra kunde vara måndag. I morgon kan jag ligga kvar i sängen och sträcka på mig, jag kan mysa med barnen och äta frukost med hela familjen ♥
Vi alla kan ta det lugnt och bara njuta.
Vi har precis ätit en asgod middag, vill ni ha ett riktigt bra middagstips så titta in i morgon.

Jag och Challe var som sagt ute och åt igår. Det blev sushi på möllan. Ett mysigt litet hak som ägs av japaner, alltså serverades det "riktig" sushi och till mycket bra pris. Jag och Challe satt länge och pratade om allt mellan himmel och jord. Sent på kvällen kom en mätt och lycklig Emelie hem. Snacka om att det är viktigt att komma hemifrån ibland och bara vara.

Nu blir det fredagsmys i soffan. Först är det Amigo (på barnkanalen) sen Lets dance. Idag har jag dukat fram melon, vindruvor, nötter och mörk choklad. Engla har däremot en stor skål med godis. Ni skulle inte vilja se mig i morse när jag sprang rundor i lägenheten klädd i bara trosor och bh (som har suttit på i tre månader nu, pga amning) jag svor och var arg för att jag inte hittade ett skit att ha på mig. Jag ska tvunget prova mina gamla jeans i fall de nu mot all förmodan skulle passa mig, stupid! Var gång blir jag på precis lika dåligt humör och bestämmer mig för att inte äta ett skit mer, någonsin. Men matälskare som man är så sket det sig....
Men jag ska inte äta sötsaker på fyra veckor, förutom lite mörk choklad på fredagar, hihi.

Ja ni, klara en dag i mitt störda huvud........


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0