Första gången på länge....

...ska jag göra stan osäker. Haha, nja kanske inte men jag ska iaf gå ut och äta en god middag med min älskade vän. Ikväll blir det mat, mys och en massa tjejsnack. Inget kräk, inget bajs, ingen dock lek, inget skrik. Nä bara jag och min vän.
Ikväll ska jag ta en paus fråm mammarollen och bara vara Emelie. I kväll när jag kommer hem och lägger täcket över mina barn som de har sparkat av sig och böjer mig ner för att pussa deras kind och viska till dem jag älskar dig, då är jag lycklig, hel och har världens energi att orka vara världens bästa mamma till mina barn igen.

Ha en fin kväll ♥


'
Se vad roligt man kan ha innan man ska ut och äta. Tänk då när det
är dags för party.

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0