GodMorgon!

Idag fick jag sovmorgon. Det behövdes kan jag ju säga. Jag hade så svårt för att somna igår. Det cirkulerar så mycket i mitt huvud just nu (mer om det om ett par dagar.) Lhea verkar må bättre, den lilla sömntutan sover fortfarande ♥
Hon har inte haft mer feber sen vi tog alvedonen igår kväll, förmodligen blir det inte mer än såhär.


Jag blev väck kl nio av en underbar liten Engla som tassar in i rummet med en tom brödkorg, hon viftar glatt på den och säger vi har gjort en överraskning. När jag kommer upp har det bakats scones här i morse <3 frukosten stod på bordet och jag kände mig utvilad. Det kan nog inte bli bättre än så.

Idag har jag bestämt mig för att stanna inne med Lhea, Kanske lika bra det. Då skulle man kankse kunna passa på att städa.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0