Gott or not?

Vaknade i morse och kände mig ganska krasslig. Ett par minuter senare kunde jag konstatera att jag hade gått och blivit förkyld. Konstigt, vi som aldrig är dåliga. Ghaaaa!!!
Nu sitter jag i mitt kök och hänger vid datorn, dricker te och ser minst sagt sliten ut. Men det är bara till att ta sig i kragen för här finns det inte tid för någon vila. Idag händer det något väldigt roligt, kanske avslöjar lite senare=)
Men innan dess så hinner jag få i mig ett par glas av min dundermedicin mot förkyldning. Nämligen 1 klyfta pressad vitlök i ett glas med färskpressad apelsinjuice. Och nä, det är inte så äckligt som det låter. Jag har till och med börjat att smågilla det. Jag säger bara DUNDER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0