Idag är en bra dag!

Imorse vaknade jag upp med en feelgood känsla. Jag har fått sova hela natten, Lhea mår mycket bättre, Nisse kommer hem också är det ju fredag.
Mina två senaste dagarna har varit jättemysiga men snacka om att det är mycket lättare att vara två. Fast än att mamma är så duktig och hjälper mig så mycket så är det fortfarande jag som har hela ansvaret. När Nisse i vanliga fall kommer hem från jobb så slappnar jag av på ett annat sätt, det har jag inte kunnat göra nu. Min mamma har alltid varit ensam med mig och när jag frågar henne hur hon klarade det, så menar hon på att när man väl är inne i det så går det av bara farten, man måste liksom klara det.
Eller så är det bara jag som är van vid att ha mina barns otroligt duktiga pappa vid min sida och känner av allt arbete mycket mer när han är borta, är man ensam från början så vet man kanske inget annat?
Jag beundrar iaf ensamstående föräldrar. Sen måste jag ju också säga att barn är det roligaste arbetet som finns och det är väl anledningen till att man får energi?

Typiskt mig att komma in på en massa saker när jag bara skulle skriva ett "vanligt" lättsamt inlägg. Aja, skitsamma.

Jag önskar er alla en mysig helg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0