Jag som skulle äta blev uppäten!

Hade slängt ihop en riktigt fin sallad med nykokta rödbetor, avocado, parmesan och andra godsaker. Jag hade precis hält på oljan och lite salt. Jag bar tallriken till bordet med ett hungrigt öga och en kurrande mage. Rödbetorna va sådär härligt ljumiga och avocadon hade en härligt grön färg. Ja ni fattar jag ville bara äta. Men då, jo dår slår Lhea upp sina stora vackra ögon och visa bestämt att det var dags för mat. Efter en lååång matstund sträcker hon belåtet på sig och lägger av en liten rap.
Smått utnytjad knäpper jag min tröja och går ut till mina rödbetor som inte alls är ljumiga och min avocado som är brun.
Men vet ni, jag hade inte bytat för nått i världen!

Kommentarer
Postat av: unique

känner igen det där allt för väl

2010-02-25 @ 05:19:47
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0