Och var tar tiden vägen?

Här sitter jag och avnjuter min frukost. Fatta, min frukost. Jag var sä sjukt hungrig men tiden har bara inte varit på min sida idag.
Nämen nu vakna Lhea, jag återkommer i samma inlägg när jag har TID över.




En timme senare!

Tillbaka vid datorn med en mätt och belåten tjej som nu sitter i sin babysitter men världens största leende. Hon släpper inte mig med blicken så var gång som jag tittar bort från henne för att skriva ett par rader får jag dåligt samvete. Vilket betydet ett kort inlägg.
Idag har här varit mäklare och värderat vår lägenhet. Vi har bestämt oss för att sälja och flytta. Jag är så exalterad över tiden som komma skall om allt nu går enligt planen.

Nu är Lhea inte alls lika glad länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0