Tjat om mat!

Ja jag vet, och nä jag ska inte blir en matblogg. Men det är lätt att det tar över ibland när mat är ens största intresse. Jag hoppas på lite överseende=)
Igår sa det bara klick i mitt huvud, jag blev akut sugen på lasagne och så fick det bli. Jag vet inte om det blev så förbaskat gott för att jag var så sugen på det, eller för att det var evigheter sen som jag åt det. Men jag testade iaf ett nytt recept, ett italienskt recept, oh ja jäklar va gott det blev. Jag använde mig av riktiga ostar (parmesan och mozzarella) och lagom mängd. Köttfärssåsen var så mustig och god. Jag har faktiskt inte varit speciellt förtjust i köttfärssås, untill now.
Receptet hittar ni här.



Kommentarer
Postat av: Ester

Ser riktigt gott ut! :D

2010-02-22 @ 08:47:07
Postat av: caroline

Åhhh jag ÄLSKAR lasagne!!!!

2010-02-23 @ 14:31:21
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0