Tre generationer so far!

Här hemma är mysfaktorn hög. Lhea nannar (hon är nog lite hög på sin hostmedicin ♥) mamma och Engla sitter just nu och trär armband och jag passade på att smyga iväg och blogga lite, shyy! Hinner inte med så mycket text så jag låter ett par bilder tala om dagen so far.


Morgonen startade i soffan med varmchoklad och kaffe. Sen åt vi en brakfrukost
med en massa goda tillbehör. Färska blåbär på filen är vardagslyx.


Vi har hunnit med lite pyssel. Vi har gjort armband och prinsar och prinsessor
från Pandurohobby. Så här blev mina två, några förslag på namn till de små konstverken, haha?


Till lunch blev det hemmagjorda hamburgare serverade på barntallrikar ! (?)

Nu återstår lite fika med semlor och middag som är kokt torsk med potatis och persiljesås. Gör vi något annat än att äta här? Men jag kan ju säga att vi bränner kalorier mellan måltidera, tack för det Engla.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0