50 bast och skitsnygg!

Precis hemkommen från en powerwalk. Sitter nu och dricker kaffe medans jag försöker få ihop ett inlägg, undertiden sover prinssesan sött i sin vagn.

Idag fyller min kära mor 50 år. Vi firade henne på restaurang igår (Ängavallen) en ekologisk restaurang där de odlar allt som de serverar själv. Helt underbart gott och jag måste säga att det var härligt att äta med gott samvete. Allt går så rättvist till på gården när det kommer till djur och råvaror.
Nu till våren har de buffe och djursafari för barnen. Det tänkte vi prova, men först ska vi väl njuta ett tag till av bitande kyla, snö, varm choklad och tända ljus.

Tack mamma för gårdagen, det var helt perfekt och tack för att du är du. Njut av din 50 års dag.
Någon åldersångest vill jag inte höra talas om för du är bättre och vackrare än någonsin ♥
Jag älskar dig!!



På den sista bilden tar jag i för kung och fusterland, haha.
Men det syns nog.

Grattis pussat till dig mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0