Award!

Jag har fått en award av söta Unique. En bra, lättsam och charmig blogg som jag följer så fort tillfälle ges. Meningen är att man ska länka till personen som har gett awarden, check! Och även länka till sju andra. Nu ska jag faktiskt erkänna att jag inte har sju bloggar att länka till eftersom jag inte läster så många.
Man ska även skriva sju intressanta saker om en själv, det kan jag väl bjuda på. Nu är bara frågan gäller detta?



1. Har opererat hjärtat som sexåring.

2. Jag är mörkrädd.

3. Jag är en riktig partypingla när jag väl får chansen att slå klackarna i taket.

4. Jag rakar inte benen så ofta som man borde göra.

5. Just nu är mitt kvällsnöje att leka med min degklump till mage. Hett? Nope!

6. Jag lagar jäkligt god mat.

7. Mitt mål är att ha sett hela världen inna jag..... ja ni vet!

Kommentarer
Postat av: unique

va söt du är som skrev en liten förklaring. det där med magen kan jag ju bara hålla med om hahaha



tac för dina positiva ord om napp. det tröstade

2010-01-28 @ 04:01:04
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0