Bra Lhea, bra!

Vi har fått ytterligare fått ett mirakelbarn som sover hela natten. Vanligt är att Lhea somnar 23 och vaknar 06, men inatt bjöd hon oss på ytterligare två timmar. Då kan man ju undra hur mina bröst känns. Visst spänner de men kroppen är otrolig och mjölkens mängd anpassar sig verkligen efter barnets rutiner. Kroppens förmåga slutar aldrig att förvåna.
Nog om mina bröst!
Men med detta sagt så är jag så glad över att vi får vår nattsömn, den är värd så mycket, speciellt när man har ett större barn som ska aktiveras.


Idag är det söndag och vi har bjudit in oss själva på middag hos farmor och farfar. Mycket bra ide! Jag har hört rykte om köttbullar, potatis och brunsås. Och inte vilken brunsås som helst utan den godaste. Men först står det pannkakor på lunchmenyn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0