En bra start!

Startade dagen med lite morgonmys i soffan. Vi var uppe halv sju redan. Jag och Engla kröp under den stora filten och tittade på bullibompa, eller Engla tittade och jag sov lite i smyg. Så fort Engla sa högt, mamma såg du vad roligt så hoppade jag till och fick ur mig ett svagt mmmm. Du sover väl inte mamma? Haha, de är för goa ♥
Till frukost åt jag gröt med hallon, honung och mjölk. Till drack jag kaffe och morotsjuice som jag själv pressat. Nu har jag och Johanna varit en lååång promenad med vagnarna. Jag blev faktiskt riktigt svettig. Det är så skönt att komma igång nu efter graviditeten och finns det något som är bättre än att gå? Man slår liksom två fugor i en smäll, både motion och luft. Nu mår jag bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0