En marängsviss senare!

Fy!!
Seröst marängsviss är inte gott. Jag älskade det när jag var liten. Jag kommer så väl ihåg hur jag kunde trycka.

Tidigare idag:
Ska vi ha marängsviss idag? Jag tänker inte fylla en skål som vi ska sleva ur som man gjorde när man var liten, nä jag gör i vars en liten skål så vi blir precis nöjda.

Nu:
Det visade sig visst att den här lilla skålen var förstor. Jag är så sjukt besviken, hur kan detta som tidigare brukar vara så fantastiskt gott vara så, så ääuu?
Är det sånt kladd som barn uppskattar? Är det bara sånt som barnmagar klarar av att ta emot? Eller är det helt enkelt så att vi vet vilka sjuka kaloribomber det är att vi mår illa av ren vetskap?

I vilket fall som ville jag bara vara liten i den stunden jag insåg att jag har vuxit och mina smaklökar med. Bredvid mig satt Engla och glufsa helt omedveten om att hon en dag kommer äta med ögat och hjärnan.

 


Kommentarer
Postat av: unique

hahaha.. ja, det ska börjas i tid. fast nu måste jag säga stopp. har alldeles för mycket i garderoben

2010-01-26 @ 20:17:08
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0