Gårdagen!

Gårdagen var precis som det är när man har småbarn. Jag och Nisse fick turas om att äta och varje gång jag hade öst upp en tallrik med varm och god mat skrek Lhea som värst. Så det vara bara till att mata istället för att äta. Nöden har ingen lag sägs det ju. Engla var supertrött vid sjutiden så hon somnade sött i farmor och farfars säng. Vi hann med en raket, lite fiskedamm och godis till Engla innan hennes ögonlock föll. Maten var en tiopoängare, till och med kall, då kan jag ju bara tänka mig hur den smakade varm. Lhea somnade inte på hela kvällen, antar att hon inte fick någon ro så kl 23.30 fick vi nog och öppnade vi champang flaskan och skålade. Sen bestämde vi oss för att köra hem.
Tolvslaget spenderade vi på motogvägen och gud vad underbart det var. Inte en enda bil förutom vi och jag har aldrig sett så mycket raketer tidigare. Allt var tyst samtidigt som hela himlen lös upp, kändes nästan som att tiden stod still. Det var en mycket speciell känsla och att få uppleva det med min familj var helt otroligt.



Såhär bra var kvällen!

 
Goa och glada svärfar


Skål för det nya året!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0