GoNattis!

Pust vilken kväll! Idag har vi haft vänner på tacos middag och helgalen godiskväll. Fyra vuxna och fyra barn, behöver jag säga att jag ät trött?
Men det är så mysigt att göra något av helgen, när man lever i en babybubbla så är var dag måndag. Idag var det premiär av Lets dance. Min favorit är Agneta Sjödin. Hon är vacker, har glimten i ögat, folkkär och jag tror faktiskt att hon vinner. Ska bli kul att följa de dansande kändisarna de kommande veckorna.

Nu kallar en nybäddad säng, god natt ♥

Kommentarer
Postat av: unique

Tack. Det värmer. Är så klart världens stoltaste mamma hehehe



Ja du.. Nu vet jag vad du snackar om. Babybubbla. Har fan inte koll på något annat än det som händer i denna lägenhet hahaha

2010-01-09 @ 02:14:08
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0