Invalido!

Ska bara medela att jag ligger med värsta ryggskottet. Jag gråter, jag svär och jag haltar fram med ryggen börjd i 90 grader.
Aj som fan (får man säga när man har ryggskott) för det gör ju bara så ont.

Imorse i hallen på väg till öppna förskolan i full gång att klä på Engla händer det....
Jag står på knäna och ska sträcka mig efter Englas termosbyxor som hänger till vänster om mig. Jag vrider överkroppen väldigt hastigt medans nederdelen bestämt stannar kvar. Sen var det kört.

AJ!

Kommentarer
Postat av: unique

men åh.. stackare. inte lätt när man har 2 små att ta hand om =( hoppas det släpper snart



ja, visst är den. mannen min bestämde

2010-01-19 @ 04:55:42
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0