Krama mig!

En kväll för ett par veckor sedan hade Engla växtvärk i ena benet. Vi värmde vår vetevärmare som ser ut som de flesta och la över hennes ben. Nu vill hon ha den nästan varje natt. Hon tycker nog att det är skönt med något varmt i sängen nu när det är kallt ute. Eller så är det kanske ett litet påhitt för att få vara uppe den där lilla minuten extra. Hon kommer konstigt nog alltid på den när det är dags att släcka lampan, trollunge=) Jag satt och bläddrade i en tidning igårkväll och hittade vetenallen Hugo. En mjuk och go nalle som fungerar på precis samma sätt som en helt vanlig vetevärmare bara det att den följer kroppen på ett bättre sätt också kan man ju krama den. En sådan ska jag nog ta och skaffa mig till Engla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0