Lindade runt lillfingret!

Lilla Engla hon har oss alla lindade runt lillfingret, eller snarare runt hela handen. Ibland när mormor följer henne till dagis tvingar Engla henne att bära henne hela vägen. Engla är tung, jag pallar inte bära henne mer än ett par steg. Då säger Engla, men mamma mormor orkar, Nä Engla, mormor kan inte säga nej till dig.
Farfar ligger och kravlar på golvet med henne fast än att han har svårt att komma upp.
Idag när Engla satt på toaletten och jag stod och väntade på henne säger Engla, titta inte på mig. Jag vänder huvudet in i väggen. Sen säger Engla, sjung något lungt för mig. Och där står jag och stirar in i väggen på farmor och farfars toalett medans jag sjunger blinka lilla sjärna. Det är bara du Engla, bara du ♥



Farfar i ännu en position där det är svårt att ta sig upp och farmor puttar.


Maten var supergod idag och vi har roat oss med lek i form av leksaksbowling, skitkul var det.
Nu är det dags att hoppa ner i loppepossen, jag är yr så trött jag är.

God natt!






Kommentarer
Postat av: Caroline och Aria.

Hahaha... Ett väldigt beskrivande inlägg på min brorsdotters makt över oss alla. Min underbara brorsdotter med sin bestämda vilja. Undrar vart hon fått den ifrån? "blink, blink". Puss på er!

2010-01-11 @ 08:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0