Mamma på vift!

God morgon. Här tog vi lite sovmorgon idag (halv nio,) ganska bra för att vara tvåbarnsföräldrar.

Idag ska jag och Engla på bio med kompisar till oss. Det blir Alvin och gänget 2, godis, popcorn och kvalitetstid med Engla <3
Men det innebär att Lhea ska vara utan mig (och jag utan henne) i ca tre timmar. Vi har fått så pass bra rutiner nu att hon äter var tredje timme och skulle hon bli hungrig så har pumpen gått varm här idag. Men jag vet att ingen kan trösta henne som jag, därför är jag väl lite nervös. Tur att de har en så pass duktig och lugn pappa.




De tre charmiga ekorrarna är tillbaka. Denna gången är där tjejer
med i bilden, något säger mig att saker och ting alltid är besvärligare
när tjejer är inblandade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0