Paradiset!

Here we come. Sitter och tittar på resor till Thailand, i november detta året bär det av. Jag kan bara inte riktigt bestämma var i Thailand vi ska. Det ska ju givetvis vara barnvänligt, jag vill ha nära till havet (max 200 m,) pool på hotellet men ett litet hotell med liten pool (jag avskyr stora stökiga hotell,) men det viktigaste av allt är nog att vi får uppleva paradiset med krit vita stränder och turkost vatten.
Ge mig gärna förslag och tips om du som läser varit där eller känner till Thailand=)





Just nu doftar det underbart i vårt hem, det gräddas kanelbullar i ugnen. Jag ska snart avsluta min lördagskväll med ett par bullar och ett stort glas mjölk.
Engla oc Nisse har bakat hela kvällen här hemma. Första degen tog ju NISSE död på genom att hälla för varm vätska på jästen. Näää den kommer jäsa fick jag höra. Män och bullbak va ♥



Kommentarer
Postat av: Temo

Jag kan inte bestämma var vi ska åka------får inte nisse vara med o bestämma?



Vi kan inte bestämma......

2010-01-19 @ 18:38:55
URL: http://supersuperjojo.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej vännen! Vi drar 1 vecka till Phi Phi (Phi phi relax beach hotel), o sen ska vi ut o ö-hoppa i ytterligare 2 veckor:o). Kanske inget för en tvåbarnsfamilj men jag lovar att hålla ögonen öppna för mer barnvänliga alternativ!! Stor kram till dig!

2010-01-19 @ 23:35:34
Postat av: Emelie svarar

Vad mysigt det låter. Inte fel med thailand tre veckor. Visst är det så, har man barn får man planera lite mer och anpassa resan. Resa rundor får vi ta om ett par år när barnen är större. Ni kommer få en underbar resa. KRAM!!



Självklart är Nisse med och bestämmer men eftersom det är min blogg och Nisse har valt att vara med så lite som möjligt är det bara en vana och respekt att skriva jag=)

2010-01-20 @ 10:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0