Planeringsfreek!

Invalido mår lite bättre idag. Jag är uppe ur sängen och jag kan gå rak med ryggen. I vanliga fall skulle jag har börjat städa eller fara runt och bära på tok för tungt men nu vet jag hur ont det faktiskt gör med ryggskott så jag tar en vilodag till.

Nu är resan till Thailand bokad och betald. Nördig som man är har jag en note book där jag ska planera resan. Flera veckor innan sitter jag och skriver ner vad jag ska packa mm (ja, jag skriver till och med ner de mest självklara sakerna) planeringsfreek som man är.

Detta blir ett stort och roligt år för oss. Dop, bröllop och Thailand.



Kommentarer
Postat av: Stina

Då blir ju thailand er bröllopsresa???

Så kul

Sofia åker imorgon 3 veckor dit, JAg vill också

2010-01-21 @ 00:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0