Vagnen tippar!

Klockan 10.10 steg jag in på Nova Lund. Varuhuset var så lugnt och skönt som ett varuhus bara kan bli öppningstid en vardag. Det stod 10 bilar på parkeringen (nä jag räkna inte dem, men jag tror 10.) Lhea sov gott i sin vagn och jag satte igång med att shoppa. Jag kan ju säga att jag verkligen var i behov av lite nya kläder och jag kan ju tycka att jag är värd det med efter graviditeten.
Men varför blir det alltid så galet? Påse efter påse hängdes på vagnen och hade jag släpt vagnen där så hade den tippat. (Inte när Lhea låg där i då,) jag är ju en ansvarig mamma som är duktig på att shoppa=)
Med detta sagt så är det brutalt roligt att strosa runt på tomma varuhus, men farligt!

Nu ska jag ha en mysig fredagskväll med min familj, hoppas ni får det samma ♥



Leggins är bra när man har en degklump till mage. Man kan dra upp dem sådär sexigt högt.
Hade jag inte dragit upp dem så hade det hängt över dem i stället och det mina kära är fasiken värre.


Skjorta för halva priset. Det är ett fynd, kan man ju iaf intala sig.




Det slank ner lite till Engla och Lhea med. De växer så fort, host host=)

Ja, Nisse fick också kläder!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0