4 år!

Idag fyller min fina tjej fyra år. Jag hade a hard time just nu för exakt fyra år sen ska jag tala om. 16.35 kom hon vår vackra lilla Engla. Se nu så stor hon har blivit och jag som tycker att jag knappt har hunnit blinka. Hon är så duktig och förståndig, för att inte tala om vilken sötnos hon är. Jag är mäkta stolt ska jag tala om. Idag kommer dem absolut närmsta på besök. Vi ska fira födelsadagsgrisen med att grilla och äta min ökända jordgubbstårta som bara Engla får på sin dag. Hm, vad ska man hitta på till Lhea? Det får ju bli något höstigt till henne. Kanske maräng?
Men nu är det Englas dag och jag ska göra allt i min makt för att hon ska vara nöjd ♥

Vi vaknade kl sex i morse av att Engla ropade, maaaaammaaaaa, jag är vaken nu och jag är fyra år. Haha. Jag bad Engla att stanna i sin säng tills vi kom in. Jag flög upp ur sängen och fixade födelsedagsfrukost på en bricka och tog fram paketen. Ni skulle se lyckan i hennes ögon när vi kom in med vacker skönsång.



 


Kommentarer
Postat av: Charlene

Så söt :) Hälsa henne grattis från mig!

2010-07-12 @ 15:35:29
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

GRATTIS till stora tjejen

2010-07-12 @ 18:50:52
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0