Andra bullar!

Fy vad jag har blivit usel på att uppdatera min blogg. Men från och med idag ska det bli andra bullar. Som jag skrev i ett tidigare inlägg har jag helt enkelt prioriterat annat. Sen vi flyttade har dagarna bara svept förbi, tiden har inte räckt till för allt roligt som man vill göra.

Men lite har ändå blivit av. Jag har hunnit med två partyvänder på cubacafe, jag har packat upp allt (nästan iaf,) jag har hittat en superstor spindel i min säng, lärt mig döda äckliga djur (dock har jag skrikit hela bägen från mordplatsen till toa,) vi har grillat och solat. Vi gör inget annat än att grillat känns det som, men jag antar att det är nu när vi kan grilla hemma som det är mysigt också är det ju så förbaskat gott ju.

Idag avnjöt vi entrecot med en bamsesallad, nypotatis och bea. Till efterätt hade vi färska jordgubbar, hallon och vispad grädde. Ett bra slut på veckan.
Nu kommer Challe hit och spelar poker med oss. Haha, lite nördigt kanske att vara tre personer och ha en tjuga var i insats.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0