Bara tre!

Engla sover hos mormor idag. Det är första gången på flera år som hon sover borta. Det känns lite tomt utan henne och ännu konstigare blir det imorgon när det bara är jag och Lhea som stiger upp. Jag och Nisse har suttit på altanen i timmar, pratat och druckit vin, även faster Caroline kom förbi en sväng. Vi har planerat vår lissebergsresa under semestern. Åhhh vad jag längtar. Bara av att vi pratade om det pirrade i min mage, jag blir som ett barn på nytt när jag stiger innanför de enorma portarna på lisseberg.
Nu ska jag upp och nanna för att möta torsdagen pigg och utvilad.



Vin, jordgubbar och nötter.


Jag gav mig själv en fransk manikyr. Det blev het okej,
kanske lite ojämnt och då har ni inte sett vänsterhanden.


Jag passar på att äta smultron när Engla är borta. På någon orättvis
vänster står det Engla på dessa små goda sommarbär.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0