Blommor och korv!

Jag har haft en supermysig eftermiddag med när och kära. Vi har grillat och planterat. Jag har ett nytt projekt för mig. Jag hade tänkt att plantera en massa kärnor från frukt. På tur har vi avocado och passionsfrukt, men jag hade även tänkt att ge mig på körsbär och plommon. Spännande och se vad som kommer upp.
Vi hade ett getingbo i taket som de har tagit bort idag. En kille från anticimex ringde på dörren idag med full utstyrsel och redo att fajtas med en massa bi. Jäklar vad det kom ut bi kan jag säga. När han hade sprutat regnade det döda bi från taket. Brrr, det kryper i kroppen på mig. Men nu är vi av med dem så nu först vågar vi sitta där ute och äta. Perfekt till semestern som börjar om en vecka.



Grillmästaren! Haha, säkert. Jag tog över för att Nisse skulle fota.
Men och andra sidan, hur svårt är det att vända ett par korvar?


Det planterades smultron, blåbär och tomater. Eller ja, farmor
planterade mest, jag gjorde bara vad jag blev tillsagd.


Kommentarer
Postat av: Charlene

Ah akta så du inte råkar grilla en av dem :P Härligt att ni fått bort det! Kram

2010-07-19 @ 20:42:28
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0