Dubbelt upp!

Vi var helt slut när vi kom hem igår. Typiskt mig att alltid planera in förmycket på en dag. Kalaset igår gick jättebra. Men vi gjorde det lätt för oss och hade det på Andys lekland, nu med tanke på flytten. Men vi är mer än näjda och barnen hade det riktigt roligt. Jag slapp tänka på en massa lekar, vilket jag är usel på. Jag hatar när jag har press på mig och känner att jag måste prestera. Man voll väl inte att Englas kompisar ska gå därifrån och tycka att Englas mamma är fasten tråkig. Men nästa år Challe, då har du press på dig, HOHO. Glöm nu inte vad du har lovat, because i wont=) Challe ska nämnligen vara lektant. Hon har lovat både ansiktsmålning mm.
Men det bästa av allt var attbara gå därifrån när kalaset var över. Ingen disk, inga leksaker, inga smutsihga händer överallt. Vi bara gick.
Vi är supernöjda och Engla tackar att för de fina presenter och uppvaktningen.

Efter kalaset bar det av till min faster för grillning. Trevligt sällskap, god mat och bröllopssnack. De ska fota vårt bröllop och det är jag så glad för. Inte nog med att de är riktigt duktiga fotografer utan det finns hjärta med. Lördagen kunde inte avslutas på ett bättre sätt.



Fina Engla, lite trött efter timmar på Andys<3



Min faster med deras söta Victoria.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0