En god start!

Jag har väldigt känslig mage och blir lätt uppsväld och har mycket problem med magkatarr. På sista tiden har jag uteslutit mackor ur min kost (förutom på helgerna) och jag mår mycket bättre. Jag äter mycket mindre kolhydrater och gärna inga alls på kvällen. Min magen är inte alls lika spänd längre. Men eftersom jag är en sucker för mackor har jag haft lite svårt att slita mig, tills nu. Jag har nämnligen mixat ihop en massa godsker och kastat ner i filen. Frukt tex kiwi, banan rivet äpple, linfrö, solrosfrö, torkad frukt tex fikon, aprikoser, russin också häller jag på kanel och kardemumma. Lite man-tager-vad-man-haver style.

Idag har jag och Lhea varit hos BVC tanten. Den vanliga var på semester så vi möttes av en annan kvinna som jag egentligen inte har rätt att uttala mig om men ibland undrar man. Lhea har på sig en klänning idag. Klänning. Ändå lägger den nya tanten huvudet på sne och frågar, är det en tjej eller? Hon har KLÄNNING! Jag det är en tjej. Hur som helst så väger Lhea 7414g och är 68,5cm. Ingen tungviktare direkt men hon följer sin egen kurva.


 
En god start!



Tänk att jag för ett år sen klipte av mitt långa hår till axlarna. Helt
galet vad det växer.

 

 


Kommentarer
Postat av: Charlene

Ja så lånt ditt hår har växt!

Hihi så synd, du kunde inte ha varit mer tydlig ;)

2010-07-01 @ 21:38:26
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: louize

snygg skjorta :) vart har du köpt den?

2010-07-01 @ 23:34:15
URL: http://papsenslillalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0