Jävla skitdag!

Så började min dag igår. Jag vaknade och var allmänt hängig. Under frukosten var det fullt av äckliga bananflugor som virrade. När jag hade plockat undan frukosten satt in det som stod på diskbänken i diskmaskinen, startat den, torkat och var nöjd och belåten med mig själv så vänder jag mig om och tittar på bordet. Tror ni inte att jag har glömt all smutsig disk där?! Jo! Lite senare på fm så plockar jag och Engla ut fingerfärger på uteplatsen. Kul tänker jag, sitta och måla i det fria. När jag sprungit upp och ner med grejer och är redo för att måla, då börjar det ösregna.

Kvällen slutade dock lite bättre med middag hemma hos mor min där även Nisses föräldrar var och lite öl och dans med Stina på cuba=) Fy fasen vad kul vi hade. Men pigg och vaken var jag kl åtta imorse. Nu har Nisse semester och jag är så glad. Vi börjar semestern med lite regn. Men det gör inget för idag ska vi shoppa och äta glass, wiii.



Igår precis innan ösregnet!

 


Kommentarer
Postat av: Elionore

tack, detsamma!

ja, dom är så irriterande, och inte går det att fånga dom heller, så när man kollar på film, då är dom riktigt irriterande!

2010-07-30 @ 14:16:05
URL: http://tynellelionore.blogg.se/
Postat av: ellenojag

haha ja vi har haft en jäkla tur, Ellen är en riktig sjusovare, så jäkla nice! hoppas för fan inte det vänder den närmaste tiden!!!



Nej Ellen hade faktiskt inga större besvär alls med tänderna där uppe heller, tror dock de kliade lite mer än de där nere, för händerna var inne i munnen konstant!! har Lhea fått några tänder?



har ni tid måste ni köra ner o ta en frukost på Aldos, sista veckan "vi" har frukost öppet! för 129kr blir du galet mätt, det är mer som en frukost/brunch!



ha en fortsatt mysig helg!!! kram

2010-08-01 @ 02:27:28
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0