Modig!

Vi har haft en underbar dag i parken idag. Förutom att jag glömde bort att smörja mig (vilket jag alltid annars är väldigt noga med) som resulterade i att jag brände mig. Jag och mamma var där med barnen och kompisar till både mig Engla och Lhea (framtida vän iaf.)
Vi har käkat kebab, glass på Ben and Jerrys glassbar, åkt karuseller och tittat på djuren.

Engla vågade sig upp i stora pariserhjulet med mig idag. Vilket är väldigt modigt tycker jag. För mig var det lite terapi eftersom jag har väldigt dåliga minnen av pariserhjulet sen jag var liten. Engla frågade mig vid ett tillfälle om jag var rädd och Sara fick påminna mig om att andas ibland, annars gick det bra.

Nu ska jag masa mig upp och skära en appelsin, sätta mig i soffan och titta på so you think you can danse. Man bara måste älska det programmet ännu mer i år eftersom de gamla deltagarna är med och dansar med dem nya.
Föresten, knäcker inte en riktigt god apelsin alla andra frukter? Sånna apelsiner har vi hemma nu.



Engla med kompisen Tobias.


Kommentarer
Postat av: Charlene

Det ser ut som dem har fikapaus. Så söta! Är det den famous Tobias från hennes gamla dagis?

2010-07-20 @ 23:01:30
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: Caroline & Aria

Mysigt ni har haft det och du: Hot mama!

2010-07-21 @ 14:41:50
URL: http://www.baraenlitenbittill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0