Ny!

Att saker kan göra en så glad. Dyra som billiga. Tyvärr är jag väl av den sortet att mitt öga nästan alltid dras till det dyra. Jag önskar att jag vorre mindre matrealist än vad jag är och jag önskar att jag kunde säga att shopping inte alls är något för mig. Men samtiidigt så är jag ödmjuk mot livet och tar verkligen ingenting för givet. Jag vet att pengar inte är ren lycka och speciellt inte saker. Saker är inte det som betyder något, saker förgyller bara mitt liv en gnutta.




Jag älskar min nya Mulberry väska.

Kommentarer
Postat av: Charlene

Jag skrev mitt inlägg innan jag läste detta inlägget. Konstigt att vi båda tog upp konsumering samtidigt :)

2010-07-19 @ 13:25:30
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0