Stina och Stan!

Sitter just nu och eftersvettas efter duschen. Ni vet sådär härlig, så att bodylotionen pärlar sig i pannan och känns i händerna trots att det var evigheter sen man smörjde sig. Nu blir det snart lite mys här hemma men innan dess tänkte jag bjussa på ett inlägg.

Idag har jag och Lhea haft en heldag med Stinis och hennes son Emilio. Vi började med frukost hemma hos henne och jag har ätit den godaste äggröran någonsin. Jag behövde inte ens ketchup till. Hennes man är väldigt bra på att laga mat och lite avis är jag att hon serveras sån frukostar var morgon, hihi.
Resten av dagen har vi bara lallat runt på stan. Jag hittade en klänning till Lhea också fylde jag på vinförådet lagom till semestern som börjar nästa fredag (för Nisse) Engla, jag och Lhea tjuvstartar redan nu på fredag.



Stina och Emilio.

 
Lheas söta klänning som jag fyndade på Lindex rea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0