Tack för igår!

Nu är jag hemma från en powerwalk i regnet. Jag är så glad för dessa vattendroppar just nu. Jag har ätit lite fil med jordgubbar och knäckemacka. Jag behöver en dusch känner jag. Men spelar det någon roll när man svettas igen så fort man kommer ur duschen? Men man ska icke klaga över värmen, fast än att jag kan tycka att 34 grader är lite väl. 

Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen sen vi flyttade. Jag har valt att prioritera saker som jag ivanliga fall inte gör framför bloggen. Så som att fixa och sortera. För mig är det viktigt att komma snabbt iordning så att man kan börja bo in sig och skapa ett hem.

Kalaset blev lyckat igår. Maten var god och tårtan en succe. Men viktigast av allt så var Engla nöjd. Lhea är glad nu när Engla har fyllt år. Idag när Engla är pa dagis kan Lhea röja med hennes nya saker. Detta vet såklart inte Engla om.

Tack alla för igår och tack för de fina sakerna som Engla fick.





Fika efter powerwalk.

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag e med glad för regnet :S hehe

2010-07-14 @ 22:07:26
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0