Viva espana

Vi har haft ett supermysigt dygn hos mor min. Vi har busat en massa, ätit räkor och druckit bubbel. Egentligen skulle Engla också vara med på vår lilla räkfrossa men eftersom hon klöktes så fort hon kom i närheten av räkorna packade jag och mamma in det igen och väntade till barnen hade somnat. Då mös vi i soffan framför matchen. Alltså jag hoppade, skrek och gjorde segerdansen. Jag är så glad att Spanien vann. Det är de laget jag har hejat på redan från början.



Givetvis åt vi jordgubbarna som vi plockade tidigare på dagen.


You just got to love the shrimps.


På eftermiddagen har barnens farmor och farfar varit på besök. Vi ringde in lite akuthjälp. Ni förstår att jag är totalt tafatt när det kommer till trädgårdsfix, så farmor fick komma med sina gröna fingrar och klippa ner en eftremt vildvuxen murgröna. Tack för det. Nu har jag fått mig en lektion i vad som behövs inhandlas för att hålla det snyggt där ute, så imorgon blir det en tur till stan.

 


Kommentarer
Postat av: ellenojag

Haha nej faktiskt yoghurt ;) men blev både litelite lakritsglass och citronglass till kvällsfika idag, var ju nere på mitt jobb! så ni har lämnat kära Lindeborg?! hus? ha en bra början på helgen! kram

2010-07-08 @ 23:50:32
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0