Bada VS shoppa

Nu ska vi snart bege oss till barnens farmor och farfar. Vi tänkte spendera den varma dagen i trädgården. Jag och Nisse har även planerat in lite egentid. Vi tänkte smita iväg en timme eller två. Jag har dragit på mig baddräkten och röstar på ett dopp i havet medans Nisse vill gå och shoppa kläder till sig, haha. Jo ni läste rätt, jag vill bada och Nisse vill shoppa. Men jag förstår honom för han är verkligen i behov av tröjor. Inte mig emot, jag har aldrig mått dåligt av att gå i affärer;)



Redo för bad?




Kommentarer
Postat av: ellenojag

haha det gäller att passa på när gubbarna vill shoppa ;) ha en bra dag i solen!

2010-06-27 @ 14:20:28
URL: http://ellenojag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0