Bara så ni vet det så är jag sjuk!

Ligger i min säng och försöker återhämta mig från en svår magsjuka och hög feber. Hade det inte varit för det där droppet inatt på akutn vetefan hur jag hade mått. Åkte in igår men svåra magkramper, 39 graders feber och kräkningar. Jag träffade en underbar läkare som såg på mig att jag var totalt uttorkad. Han ordinerade mig lite tabletter mot illamående, febernedsättande, en macka, ett glas saft också öste han på droppet till max. Nu ligger jag här utsugen på all enegri och försöker behålla en bulle som Nisse har brett till mig. Febern är nere och jag är sakta men säkert på väg.....

Tack till min älskade mamma som ställer upp trots tid, dag och planer. Jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Men lilla vän! Hur e de fatt? Var det vanlig maginfluensa eller? Hoppas snart du blir bättre =)



Skickar en krya-på-dig-kram

2010-06-07 @ 12:53:55
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Charlene

Ojdå! Jag pratade med Caroline igår och hon sade att du var sjuk. Det var därför jag försökte ringa dig för att kolla hur det är med dig. Hoppas att du blir bättre snart <3

2010-06-07 @ 13:47:39
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

nämen usch, o jag klagar över lite förkylning och lite feber.. ska genast ta och rycka upp mig och göra lite nytta istället! krya på dig!!!!! kram

2010-06-07 @ 14:23:40
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0