Barnakuten!

Inatt var det dags igen. Lhea vaknade vid två och grät sig igenom de två kommande timmarna. Hon var helt otröstlig och hade början till feber. Halv fem tog Nisse henne till barnakuten. De kom hem ganska snabbt eftersom hon lugnade sig på vägen och var bra där. Hon fick en alvedon av den snälla sköterskan och en remiss till vårdecentralen idag. Jag och Lhea slog två flugor i en smäll och bad doktorn undersöka mig med eftersom jag snart hostar upp allt jag har i magen plus organen. Mycket riktigt har jag struprörskatarr och Lhea har åkt på sin första öroninflamation ♥
Jag tror att det där med öroninflamation ligger i blodet. Nisse har rör i öronen efter sina 1000 öroninflamationer och Engla hade ca 40 stycken på 1 1/2 år. De skulle precis operera henne när det slutade. Så nu är frågan är Lheas första bara en början eller är det en slump?



Första besöket på vårdcentralen.


 


Kommentarer
Postat av: Charlene

Får hoppas att det är en slump.

2010-06-24 @ 19:20:30
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0