Beroende!

Jag ska erkänna mitt största beroenden nu. Jag är verkligen en sucker för att beställa saker på postorder, speciellt HM vill jag tilllägga.  Jag vet inte vad det är som lockar, väntan på något eller kanske smidigheten? Jag är inte precis en av dem som tycker att det är jobbigt att springa runt i stan en hel dag och shoppa, åh nej.
Idag fick jag hur som helst hem ett litet paket med kläder till flickorna.



En söt sommarkläning med tillhörande volangtrosa.


Till Engla hittade jag en sommarklänning och ett par leggings.


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

ah din stackare! har du kunnat se avsnittet än??

2010-06-10 @ 13:50:09
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0