Bilder!

Jag får berätta gårdagen och dagen i bilder. Jag har varit väldigt flitig med kameran också väntas här alldeles strax en riktig festmiddag. Oxfile med en stor sallad, jensens favoritsås och smörstekta nypotatis. Vi kände för att lyxa till det lite idag.
Jag och barnen har spenderat natten hos mamma och vi har haft det såååå mysigt.



Vi laddade upp med en massa godsaker.


När barnen hade somnat drack jag och mamma ett glas rött och
tittade på det underbara bröllopet. Vi satt och grät ikapp jag
och mamma. Fasen vad fint det var.



I morse åt vi en stor frukost. Frukost är enligt mig det godaste målet
på hela dagen.



Vi var i parken och matade fåglarna. Haha, ser ni hur dem anfaller
mamma och Engla. Sen följde dem efter. Jag ska erkänna att jag tycker
att fåglar är bland dem äckligaste djuren som finns, speciellt dem i
parken. Dem är ju inte alls skygga.





Sen avslutade vi med halvsunkiga våfflor och räkmackor i solen.



Tack mamma, vi älskar dig ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0