Bugs!

Vi tog ett litet avbrott från allt fixande här hemma och gick ut på upptäcksfärd på gården istället. För ett tag sedan köpte Engla en burk med förstoringsglas som är tänkt till att samla småkryp med, från jabadabado. Egentligen förstår jag inte varför hon ville ha den eftersom hon är rädd för alla kryp utom nyckelpigor typ. Hon dödar allt som kommer hennes väg, undra vem hon har fått det från (väldigt oskyldig vissling hörs.) Vi hittade bara lite myror så jag tänkte att vi skulle ta med den till farmor och farfar och samla på oss lite läskigare grejer. Vem vet kanske farfar kan bota både min och Englas insektfobi?
Nja min är för inbiten men nog finns där väl allt en liten chans för Engla.

Nu tänkte jag slappa i soffan med lite körsbär och mörk choklad. Det är ju ingen fotboll idag och jag måste säga att jag kände en gnutta besvikelse när Nisse berätta. Jag är kanske mer fotbollsnörd än vad jag vill erkänna. Men visst är det något speciellt med VM?



Jag fick släpa på insekterna som allt annat den goa lilla ungen drar ut ♥

 


Kommentarer
Postat av: Charlene

Det lever nog en skogsmulle i Engla :) VM är tha Shit sötnos! Det tror jag att du också tycker ändå :)

2010-06-30 @ 21:01:13
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0