En paus!

Nu sätter jag mig i soffan för ikväll och tar en paus från allt. Jag är en ganske rastlös människa och jag är väldigt dålig på att vara sjuk. Så fort jag känner mig det minsta bättre så är jag igång. Det är dumt för det resulterar oftast i att det tar lång tid innan jag blir helt frisk. Jag har varit igång hela dagen och nu känner jag verkligen att jag behöver vila. Jag måste blir bättre på att lyssna på min kropp. Min hals den kliar som bara den. Så fort jag lägger mig ner så kliar det. När det är såhär brukar jag sova med en halstablett i käften. Hoppas inte att någon tandläkare läser detta.

Engla sov gott i soffan i hela två timmar. När hon vaknade var hon jätteförkyld, skruttan. Hoppas hon blir bättre till i morgon.

Nu soffan med en kopp te och körsbär.



Kommentarer
Postat av: Charlene

Krya på dig!

2010-06-22 @ 20:46:37
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0