En riktig fredag!

Nu har jag precis krängt en hel pizza plus lite kanter från Englas. Vad bra man mår sen. Varför i hela fridens tillhör jag en av dem som kan äta hur mycket som helst efter det att man känner sig proppmätt? Jag har ingen ångest över vad jag äter och hur mycket jag äter (det dansar jag ändå av mig på cuba cafe, mohahaha) jag menar bara att jag kanske kunde ha ett stopp.  Men va fasen det är ju fredag och nu ska jag mysa med min underbara familj.

Hoppas ni får en fin helg ♥

 


Istället för sallad så får man glass till. En förbaskat god sådan också.


Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Wilda

Äh, va fan. Man får faktiskt lyxa till det ibland =)



Ja, det var jobbigt igår. Vi är så nära varandra. Men jag vet ju att hon trivs så mycket bättre där..

2010-06-19 @ 09:04:47
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0