God morgon!

Godmorgon!

Här är har dagen startat bra. Engla sov till nio, synd bara att Lhea vaknade fem. Jag känner att jag är på bättringsväg, allt börjar lossna nu och det är ju ett bra tecken. Men jag tror nog att jag får stå ut ännu en dag med den förfärliga hostmedecinen. Egentligen skulle jag ut ikväll med det blir nog inte så. Vi står inför mycket roligt i sommar så jag vill vila mig idag så att jag verkligen blir frisk. Jag som ville dansa=( Stina, läser du detta innan jag har hört av mig till dig så har jag bara inte kommit så långt=)  
Vi har ätit en stor pannkaksfrukost nu och tänkte väl försöka komma ut en sväng idag. Vi är lite trötta efter en riktigt mysig midsommarafton (ett stort bildregn kommer sen.)

Föresten, igår kväll när jag la Lhea i sängen för att sova så hittade jag henne sittandes helt plötsligt. Nu sätter hon sig upp hela tiden, hihi. Hon är duktig min tjej.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0