Jag idag!

Så här har jag sett ut när jag har yrat runt i affärer idag. Jag har varit på jakt efter den perfekta tunikan men utan resultat. Tyvärr så springer tiden bara iväg. Får fortsätta mitt sökande någon annan dag. Kom dock hem med en söt klänning till Engla och en liten bok till Lhea (visar sen.)
Nu ska vi snart sticka iväg och hämta vår ekolåda med frukt från mossagården. Vi ska nog passa på att lyxa till det med en glass i kvällssolen.






Vi åt en god lunch på smak (konsthallen) torsk med pesto och nypotatis stod på menyn. De har en salladsbuffe och ett bröd där som inte är av denna värld. Lhea satt med vi bordet idag och avnjöt en liten fruktpure.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0