Jobbar!

Vet ni vad jag hörde mig själv säga idag? Nu är det officielt, jag har blivit uppslukad av det stressiga livet som tvåbarnsmamma och börjat uppskatta sådant som jag inte gjort innan. Typ se så ska det låta på fredagar och nöjt mig med ett halvt glas vin. Jag har höjt försiktit på handen och sagt nejtack, det finns en dag i morgon med. Ahhhhhhh!
Eller det kanske kallas att bli vuxen?

Jag sa precis till Engla och Nisse när de satt och lekte, nu plockar ni väl undan efter er? Jag jobbar faktiskt inte här! Jobbar! What the fuck, jag har blivit en surtant. Nä ryck upp dig Emelie.



Okej en liten anledning har jag kanske ändå. Tar man ut stoppning från ett stort gosedjur
ska man väl minsann plocka upp?

 


Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Wilda

hahaha Så kan det gå.



Tror inte det är tänder. Kan inte känna något iaf..



Allt bra med Er? Underbara bilder på gungan =)

2010-06-11 @ 08:25:59
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0